luni, 5 septembrie 2011

Copane la cuptor cu cartofi

Ingrediente:
  -4 copane
  -4 cartofi
  -sare,piper,boia iute,chilly
  -1pahar bere
   -3 linguri ulei
   -margarina
Mod de preparare:
  Am spalat copanele le-am sters bine cu un servertel,apoi le-am uns bine cu margarina si le-am pus intr-un castron.Am preparat din 1 pahar bere ,1 lingura ulei,sare,piper,boia iute si chilly un sos in care am marinat copanele timp de 30 minute.Intre timp am curatat cartofi,i-am spalat si i-am taiat rondele.Am pus in tava restul de ulei impreuna cu cartofi,copanele si sosul in care le-am marinat .Am incins cuptor dupa care am bagat tava .Stiti ca totul este gata atunci cand cartofi sunt moi ,iar copanele prind o crusta aurie de la margarina.Scoateti tava din cuptor si lasati putin sa se raceasca,apoi le puteti servi cu un mujdei de usturoi.
               Pofta Buna! 

2 comentarii: